Digitale cursus: positiever denken door schrijfoefeningen

NB – Deze cursus bestaat uit drie delen. De delen zijn afzonderlijk van elkaar te volgen, je kan zelf kiezen wat jouw voorkeur heeft.

Deel 1: Blij met jezelf
In deze digitale cursus van zes weken, leer je positiever naar jezelf te kijken. Het gaat erom dat je blij bent met jezelf, precies zoals je bent.

Om dit te bereiken ontvang je elke week via een filmpje een fijne gedachte, en per week elke dag een mail waarmee je met die gedachte elke dag een schrijfoefening doet.
Door een hele week aandacht te besteden aan eenzelfde positieve gedachte, werkt dit goed door in je systeem.

Door zes weken lang dagelijks deze oefeningen te doen, leer je positiever naar jezelf te kijken. Je wordt steeds blijer met jezelf en zult ervaren dat dit doorwerkt in je omgeving.

Duur van de cursus: zes weken

Kosten: 60 euro

Deel 2: Blij met de ander
In deze digitale cursus van zes weken, leer je positiever naar de ander te kijken. Zodat je een ander kan zien zoals hij is, zonder voorwaarden of vooroordelen.

Om dit te bereiken ontvang je elke week via een filmpje een fijne gedachte, en per week elke dag een mail waarmee je met die gedachte elke dag een schrijfoefening doet.
Door een hele week aandacht te besteden aan eenzelfde positieve gedachte, werkt dit goed door in je systeem.

Door zes weken lang dagelijks deze oefeningen te doen, leer je met meer waardering over de ander te denken. Je zult merken dat dit ook een positief effect op jezelf en je omgeving heeft.

Duur van de cursus: zes weken

Kosten: 60 euro

Deel 3: Een leuker leven
In deze digitale cursus van zes weken, leer je om je leven onder de loep te nemen en te kijken naar alles wat er is. Wanneer je ziet wat er is, ervaar je meer rust en tevredenheid in je leven. En kan je stappen ondernemen om het voor jezelf nog leuker te maken.

Om dit te bereiken ontvang je elke week via een filmpje een fijne gedachte, en per week elke dag een mail waarmee je met die gedachte elke dag een schrijfoefening doet.
Door een hele week aandachtig te kijken naar je leven, je doelen en hoe je hiernaar kijkt en ermee omgaat, werkt dit goed door in je systeem.

Door zes weken lang dagelijks deze oefeningen te doen, leer je hoe je de doelen nastreeft die bij je passen en die je werkelijk wilt. Je gaat ervaren dat deze doelen hiermee rustig aan dichterbij komen.